ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

След като оформите поръчката и я потвърдите, ще получите писмо на e-mail адреса, който сте посочили при вашата регистрация. Това писмо е потвърждение, че поръчката Ви е направена успешно и е изпратена за обработка. Ако не получите такъв e-mail, моля свържете се с нас на адрес office@kabelche.bg. След като подготвим и изпратим поръчката Ви, ще получите втори e-mail, за промяната на нейния статус на “изпратена”.

При възникване на неточности в информацията към поръчката или допълнителни въпроси, наш оператор ще Ви потърси на телефонния номер, оставен при оформянето на поръчката.

Моля, имайте предвид, че поръчката няма да бъде изпратена, ако данните за доставката са грешни или непълни и не можем да се свържем с Вас за изясняване на проблема в рамките на работния ден.

Доставката е за сметка на Купувача, освен ако не е упоменато друго!

Доставката на поръчки направени до 16:00ч. в работен ден (понеделник – петък) се извършва на следващия ден (без неделя).

Поръчките направени след 16:00ч. се изпращат на следващия работен ден.

В зависимост от посочения от Вас метод за доставка, може да получите пратката си по следните начини:

ДОСТАВКА ДО ОФИС НА СПИДИ

Ако сте избрали доставка до офис на Спиди, поръчката Ви ще бъде изпратена до избран офис на куриера, който трябва да посетите, за да получите пратката си (поръчки, направени в петък до 16:00, могат да бъдат взети от офис на куриера включително и в събота до 13:00). Когато пратката пристигне в офиса, ще получите известяващ това SMS на телефонния номер, оставен при поръчката.

ДОСТАВКА ДО ТОЧЕН АДРЕС

Ако сте избрали доставка до врата, поръчката Ви ще бъде доставена до адреса, който сте посочили в рамките на деня за доставка. Точният час за доставка се определя според индивидуалния график на куриера. Когато е на адреса, куриерът ще Ви потърси на телефонния номер за връзка, оставен при поръчката.

Доставките до точен адрес се извършват от куриерска фирма Спиди АД.

Добавянето на приоритетен (точен) час за доставка е възможно, но оскъпява крайната цена на доставката с 2лв. Ако желаете да заявите приоритетен час на доставка, моля уточнете това при оформяне на поръчката, в полето „Допълнителна Информация”.

ВАЖНО: Всички пратки от нашия онлайн магазин се изпращат на клиента с безплатна опция за тест и преглед преди плащане. Клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост (в някои случаи, дали продуктът работи) В ПРИСЪСТВИЕТО на куриера. Ако продуктът е счупен или повреден, клиентът е длъжен да го обяви на куриера в момента на доставката. В противен случай, стойността на пратката и на доставката остават за сметка на клиента! Онлайн магазин Kabelche.bg не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.

Цените за доставка на стоките от нашия сайт са фиксирани и не зависят от теглото и броя на поръчаните стоки.

  • Цената на доставката до всеки офис на Спиди в страната е 5.99лв.
  • Цената на доставката до точен адрес е 5.99лв.
  • Поръчки на стойност над 99лв. се изпращат с безплатна доставка.

Да, след изпращането на поръчката ви ще получите имейл с проследяващ номер и линк за проследяване на поръчката си.

Преди това може да видите статуса на поръчката си от профила си или ако не сте създали профил от тук: https://www.kabelche.bg/track/

Поръчките от сайта могат да бъдат заплатени:

  • с наложен платеж – Заплаща се на куриера, след получаване на пратката
  • с банков превод – Предварително превеждане на стойността на поръчката по банкова сметка на търговеца (директен депозит)

Разбира се, имате право да върнете продукт, който сте закупили от сайта, в срок от 14 дни от датата на доставка. За целта продукта трябва да е с ненарушена опаковка и да няма никакви видими следи от употреба.

Всички продукти трябва да бъдат върнати за сметка на клиента, с опция преглед и тест, като преди това се попълни формата за връщане и замяна в сайта.

В случай, че продукта, който сте получили е дефектен може да го върнете към нас и ние да ви възстановим сумата, която сте заплатили за него или да го заменим с алтернативен.

В този случай разходите по доставките на продукта са за сметка на продавача.

Всички продукти от сайта се изпращат с безплатна опция преглед и тест, в присъствие на куриера, както и със застраховка. Поради това всеки клиент е длъжен да провери пратката си и да установи, в присъствието на куриера ако има липсващи части от нея или повреди, причинени при транспортирането. По този начин ще се задейства процедура по рекламация към куриерската компания и те ще поемат щетите, а ние ще изпратим нова стока към вас.

Kabelche.bg не носи отговорност за счупени и липсващи продукти, които не се установени в присъствието на куриер!

Уважаеми клиенти, за момента не осъществяваме доставки в чужбина и всички поръчки, с адрес за доставка извън границите на страната, няма да бъдат обработвани и изпращани! Благодарим Ви за разбирането!

ВРЪЗКА С НАС

ИМЕЙЛ АДРЕС
ТЕЛЕФОН ЗА ПОРЪЧКИ

ФОРМА ЗА КОНТАКТИ